DASKs fødselsdag, 13-Feb-2004

Hvert år vil vi prøve at fejre DASKs fødselsdag, den 13. februar.

Vi håber, at vi 13-Feb-2008 kan fejre 50-årsdagen for DASKs indvielse i nye, ikke-virtuelle lokaler med fungerende maskiner!

I 2004 fejres fødselsdagen ved et arrangement:

Fredag den 13. februar 2004 kl. 19.00

på adressen: Frydenlunds Allé 6, 2950 Vedbæk

Det er hos Microsoft Business Solutions ApS, der velvilligt sponsorerer mødet.

Foreningens protektor CHARLES SIMONYI vil være aftenens hovedtaler, titlen på foredraget er: “The Rosetta code: archeology of the Gier-Algol compiler program”.

Læs freelancejournalist Claus Thorhauges interview med Charles på https://www.datamuseum.dk/site_dk/rc/csprosa/simonyi.htm

Aftenens andet indlæg holdes af MICHAEL NIELSEN, Product Unit Manager hos Microsoft Business Solutions ApS. Titlen er: Fra Navision til Microsoft.

Efter foredragene er der hyggeligt samvær med diverse forfriskninger.

Der er adgang for medlemmer med ledsager(e). Indmeldelse i Dansk Datahistorisk Forening vil kunne ske på mødet.

Af pladshensyn vil tilmelding med antal deltagere være nødvendigt og vi må forbeholde os at benytte først til mølle-princippet, hvis det bliver nødvendigt.

Tilmelding skal ske senest tirsdag den 10. februar 2004 og kan ske til info@datamuseum.dk eller til et bestyrelsesmedlem via e-mail eller telefonisk.

På hjerteligt gensyn

Bestyrelsen i DDHF