DataMuseum.dk

Presents historical artifacts from the history of:

MIKADOS

This is an automatic "excavation" of a thematic subset of
artifacts from Datamuseum.dk's BitArchive.

See our Wiki for more about MIKADOS

Excavated with: AutoArchaeologist - Free & Open Source Software.


top - download

⟦c596f9bfe⟧ TextFile

    Length: 2880 (0xb40)
    Types: TextFile
    Notes: Mikados TextFile, Mikados_K
    Names: »INDHOLD«

Derivation

└─⟦98735d749⟧ Bits:30007443 8" floppy ( TEXT ) vedr. matematik i skibsindustrien
    └─ ⟦this⟧ »INDHOLD« 

Text

%___________________
INDHOLDSFORTEGNELSE.
 
Afsnit Titel                                                           side
 
%___________________
Indholdsfortegnelse.
 
 
   FORORD
 
 
%_____________
1. INDLEDNING.
   - overordnet problemstilling
   - formål med projektet, målgrupper
   - anvendte kilder og undersøgelsesmetoder i projektets 1. del
   - konklusion på arbejdets 1. del, herunder argumentation for
     indsnævringen af problemstillingen.
   - indsnævret problemstilling, mulige arbejdshypoteser for
     projektets 2. del.
 
%_______________________________________________________________
2. ANALYSE AF ANVENDTE KILDER OG UNDERSØGELSESMETODER I ARBEJDET
%  ____________________________________
   MED DEN INDSNÆVREDE PROBLEMSTILLING.
   - skibsbygningsprocessen
   - interviews
   - hvem har vi interviewet
   - hvad har vi spurgt om
   - væsentlige pointer fra de enkelte interviews
 
%_____________________________________________________________
3. KONKLUSION PÅ ARBEJDET MED DEN INDSNÆVREDE PROBLEMSTILLING.
   - kan der påvises en (gradvis) drejning i retning af nogle
     af vores hypoteser.
   - kan vi på det foreliggende materiale spå lidt om fremtiden
     m.h.t. matematikanvendelsen i industrien?
 
%_________
APPENDIKS.
 
%_____________________________________________________________
A. GENNEMGANG AF ANDRE KORTLÆGNINGSPROJEKTER OG DERES METODER.
   - en kritisk undersøgelse, der bl.a. resulterer i, hvad vi
     vil fokusere på i vores kortlægning. Er det f. eks. rigtigt, at
     eksisterende undersøgelser typisk er "grove" og uden egentlig
     indholdsbeskrivelse?
 
%______________________________________
B. OM INFORMATIONSSØGNINGSSYSTEMER(/T).
   - Om UNIDAS 1100, generelle og specielle egenskaber.
   - Om vores anvendelse af UNIDAS 1100, specielt om vores opbygning
     af 5 Thesauri (strukturelt relaterede samlinger af nøgleord).
 
%_______________________________________________________________________
C. DANSK SKIBSVÆRFTSINDUSTRI. BETYDNING NATIONALT OG INTERNATIONALT.
 
%____________________________________________________________
D. COMPUTERS CRACK THE TANKER MYSTERY, aftryk med kommentarer.
 
@
%_____________
E. INTERVIEWS.
   - Herman Sørensen.
   - Poul Elmo Andersen
   - Jørgen Nybroe.
   - J. Juncker Jensen.
   - N. K. Kristensen.
 
%_______________________________________________________________
F. BAGGRUNDSMATERIALE TIL FORSTÅELSE AF DET MATEMATISKE/TEKNISKE
%  _________________________________________________
   INDHOLD AF DE ENKELTE INTERVIEWS. På ordbogsform.
 
%  ________________
   LITTERATURLISTE.
 
 
%  __________
   BILAG 1-8.
@

TextFile

▶14◀%___________________▶14◀▶14◀INDHOLDSFORTEGNELSE.▶14◀▶01◀ ▶01◀KAfsnit Titel                                                           sideK▶01◀ ▶01◀▶14◀%___________________▶14◀▶14◀Indholdsfortegnelse.▶14◀▶01◀ ▶01◀▶01◀ ▶01◀	   FORORD	▶01◀ ▶01◀▶01◀ ▶01◀▶0e◀%_____________▶0e◀▶0e◀1. INDLEDNING.▶0e◀▶1f◀   - overordnet problemstilling▶1f◀%   - formål med projektet, målgrupper%@   - anvendte kilder og undersøgelsesmetoder i projektets 1. del@?   - konklusion på arbejdets 1. del, herunder argumentation for?(     indsnævringen af problemstillingen.(<   - indsnævret problemstilling, mulige arbejdshypoteser for<▶17◀     projektets 2. del.▶17◀▶01◀ ▶01◀@%_______________________________________________________________@@2. ANALYSE AF ANVENDTE KILDER OG UNDERSØGELSESMETODER I ARBEJDET@'%  ____________________________________''   MED DEN INDSNÆVREDE PROBLEMSTILLING.'▶1b◀   - skibsbygningsprocessen▶1b◀▶0f◀   - interviews▶0f◀▶1c◀   - hvem har vi interviewet▶1c◀▶1a◀   - hvad har vi spurgt om▶1a◀1   - væsentlige pointer fra de enkelte interviews1▶01◀ ▶01◀>%_____________________________________________________________>>3. KONKLUSION PÅ ARBEJDET MED DEN INDSNÆVREDE PROBLEMSTILLING.>=   - kan der påvises en (gradvis) drejning i retning af nogle=▶18◀     af vores hypoteser.▶18◀?   - kan vi på det foreliggende materiale spå lidt om fremtiden?.     m.h.t. matematikanvendelsen i industrien?.▶01◀ ▶01◀
%_________

APPENDIKS.
▶01◀ ▶01◀>%_____________________________________________________________>>A. GENNEMGANG AF ANDRE KORTLÆGNINGSPROJEKTER OG DERES METODER.>=   - en kritisk undersøgelse, der bl.a. resulterer i, hvad vi=D     vil fokusere på i vores kortlægning. Er det f. eks. rigtigt, atDB     eksisterende undersøgelser typisk er "grove" og uden egentligB▶19◀     indholdsbeskrivelse?▶19◀▶01◀ ▶01◀'%______________________________________''B. OM INFORMATIONSSØGNINGSSYSTEMER(/T).'7   - Om UNIDAS 1100, generelle og specielle egenskaber.7D   - Om vores anvendelse af UNIDAS 1100, specielt om vores opbygningDB     af 5 Thesauri (strukturelt relaterede samlinger af nøgleord).B▶01◀ ▶01◀H%_______________________________________________________________________HDC. DANSK SKIBSVÆRFTSINDUSTRI. BETYDNING NATIONALT OG INTERNATIONALT.D▶01◀ ▶01◀=%____________________________________________________________=>D. COMPUTERS CRACK THE TANKER MYSTERY, aftryk med kommentarer.>▶01◀ ▶01◀▶01◀@▶01◀▶0e◀%_____________▶0e◀▶0e◀E. INTERVIEWS.▶0e◀▶15◀   - Herman Sørensen.▶15◀▶17◀   - Poul Elmo Andersen▶17◀▶13◀   - Jørgen Nybroe.▶13◀▶17◀   - J. Juncker Jensen.▶17◀▶16◀   - N. K. Kristensen.▶16◀▶01◀ ▶01◀@%_______________________________________________________________@@F. BAGGRUNDSMATERIALE TIL FORSTÅELSE AF DET MATEMATISKE/TEKNISKE@4%  _________________________________________________44   INDHOLD AF DE ENKELTE INTERVIEWS. På ordbogsform.4▶01◀ ▶01◀▶13◀%  ________________▶13◀▶13◀   LITTERATURLISTE.▶13◀▶01◀ ▶01◀▶01◀ ▶01◀\r%  __________\r\r   BILAG 1-8.\r▶01◀@▶01◀▶00◀▶00◀ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc