DataMuseum.dk

Presents historical artifacts from the history of:

RegneCentralen RC850

This is an automatic "excavation" of a thematic subset of
artifacts from Datamuseum.dk's BitArchive.

See our Wiki for more about RegneCentralen RC850

Excavated with: AutoArchaeologist - Free & Open Source Software.


top - metrics - download

⟦217065a2c⟧ RcTekst, TextFile

    Length: 4352 (0x1100)
    Types: RcTekst, TextFile
    Names: »MAN0.WP«

Derivation

└─⟦88b605370⟧ Bits:30005980 Manualer - Timeregistrering
    └─⟦this⟧ »MAN0.WP« 

RcTekst


╱04002d4e0a00060000000002014f3100000000000000000000000000000000000000000000000000050f19232d37414b555f69737d8791ff04╱

╱04002d4e0a0006000000000201413100000000000000000000000000000000000000000000000000050f19232d37414b555f69737d8791ff04╱

╱04002d4e0a00060000000002014f3100000000000000000000000000000000000000000000000000050f19232d37414b555f69737d8791ff04╱
↓
                                    i↲
↲
↲
        ┆a1┆INDHOLDSFORTEGNELSE                                SIDE↲
↲
↲
        1.  INDLEDNING ...................................    1↲
↲
↲
        2.  GENERELT OM INDTASTNING ......................    2↲
↲
            2.1  Start og slut af system .................    2↲
            2.2  Hjælpekommandoer ........................    3↲
↲
        3.  INDTASTNING ..................................    5↲
↲
            3.1  Timeseddel ..............................    6↲
                 3.1.1 oprettelse ........................    8↲
                 3.1.2 ændring ...........................    9↲
                 3.1.3 sletning ..........................    9↲
↲
            3.2  Projekt .................................   10↲
                 3.2.1 oprettelse ........................   12↲
                 3.2.2 ændring ...........................   13↲
                 3.2.3 sletning ..........................   13↲
                 3.2.4 lukning og åbning .................   14↲
                 3.2.5 forbindelse afdeling projekt ......   15↲
↲
            3.3  Aktivitet ...............................   16↲
                 3.3.1 oprettelse ........................   17↲
                 3.3.2 ændring ...........................   18↲
                 3.3.3 sletning ..........................   18↲
                 3.3.4 lukning og åbning .................   19↲
↲
            3.4  Afdeling ................................   20↲
                 3.4.1 oprettelse ........................   20↲
                 3.4.2 ændring ...........................   21↲
                 3.4.3 sletning ..........................   21↲
↲
            3.5  Medarbejder .............................   22↲
                 3.5.1 oprettelse ........................   23↲
                 3.5.2 ændring ...........................   24↲
                 3.5.3 sletning ..........................   24↲
                 3.5.4 forbindelse afdeling medarbejder ..   25↲
                 3.5.5 ændring af initialer ..............   25↲
↲
            3.6  Projekt status ..........................   26↲
                 3.6.1 start .............................   29↲
                 3.6.2 oprettelse og ændring .............   31↲
                 3.6.3 ændring af resttimer ..............   32↲
                 3.6.4 sletning af linier.................   33↲
                 3.6.5 slut projekt ......................   33↲

════════════════════════════════════════════════════════════════════════
↓
                                   ii↲
↲
↲
        ┆a1┆INDHOLDSFORTEGNELSE                                SIDE↲
↲
↲
↲
        4.  FORESPØRGSLER ................................   34↲
↲
            4.1  Enkelte forespørgsler ...................   35↲
                 4.1.1  Forespørgsel på projekt ..........   35↲
                 4.1.2  Forespørgsel på aktivitet ........   36↲
                 4.1.3  Forespørgsel på afdeling .........   37↲
                 4.1.4  Forespørgsel på medarbejder ......   38↲
                 4.1.5  Forespørgsel på timeseddel .......   39↲
                 4.1.6  Forespørgsel på projekt status ...   40↲
↲
            4.2  Oversigter ..............................   41↲
                 4.2.1  Oversigt projekt og aktiviteter ..   41↲
                 4.2.2  Oversigt afdeling og projekter ...   43↲
                 4.2.3  Oversigt medarbejders timesedler .   45↲
                 4.2.4  Oversigt projekt og afdelinger ...   47↲
                 4.2.5  Oversigt afdeling og medarbejdere.   48↲
                 4.2.6  Oversigt tidsforbrug aktivitet ...   49↲
↲
        5.  DATABASE .....................................   50↲
↲
        6.  UDDATA .......................................   53↲
↲
↲
        ┆a1┆BILAG:↲
↲
        A. Oversigt kommandoer i alfabetisk orden ........   54↲
↲
        B. Oversigt kommandoer i emne orden ..............   56↲
↲
        C. Oversigt kommandoer i emne og med parametre ...   58↲
↲
        D. Værdisæt for indtastningsdata .................   60↲
↲
        E. Gruppekoder til projekter og aktiviteter ......   61↲

════════════════════════════════════════════════════════════════════════
↓
┆14┆┆b3┆↓
┆1a┆┆1a┆┆b3┆↓
↓
┆1a┆ 61↲
↲
        E. Gruppekoder til p

TextFile

B▶03◀N▶04◀-N
▶06◀▶02◀▶01◀O1▶05◀▶0f◀▶19◀#-7AKU_iså▶87◀▶91◀▶ff◀▶04◀▶04◀-N
▶06◀▶02◀▶01◀A1▶05◀▶0f◀▶19◀#-7AKU_iså▶87◀▶91◀▶ff◀▶04◀▶04◀-N
▶06◀▶02◀▶01◀O1▶05◀▶0f◀▶19◀#-7AKU_iså▶87◀▶91◀▶ff◀▶04◀
                                    i


        ▶a1◀INDHOLDSFORTEGNELSE                                SIDE


        1.  INDLEDNING ...................................    1


        2.  GENERELT OM INDTASTNING ......................    2

            2.1  Start og slut af system .................    2
            2.2  Hjælpekommandoer ........................    3

        3.  INDTASTNING ..................................    5

            3.1  Timeseddel ..............................    6
                 3.1.1 oprettelse ........................    8
                 3.1.2 ændring ...........................    9
                 3.1.3 sletning ..........................    9

            3.2  Projekt .................................   10
                 3.2.1 oprettelse ........................   12
                 3.2.2 ændring ...........................   13
                 3.2.3 sletning ..........................   13
                 3.2.4 lukning og åbning .................   14
                 3.2.5 forbindelse afdeling projekt ......   15

            3.3  Aktivitet ...............................   16
                 3.3.1 oprettelse ........................   17
                 3.3.2 ændring ...........................   18
                 3.3.3 sletning ..........................   18
                 3.3.4 lukning og åbning .................   19

            3.4  Afdeling ................................   20
                 3.4.1 oprettelse ........................   20
                 3.4.2 ændring ...........................   21
                 3.4.3 sletning ..........................   21

            3.5  Medarbejder .............................   22
                 3.5.1 oprettelse ........................   23
                 3.5.2 ændring ...........................   24
                 3.5.3 sletning ..........................   24
                 3.5.4 forbindelse afdeling medarbejder ..   25
                 3.5.5 ændring af initialer ..............   25

            3.6  Projekt status ..........................   26
                 3.6.1 start .............................   29
                 3.6.2 oprettelse og ændring .............   31
                 3.6.3 ændring af resttimer ..............   32
                 3.6.4 sletning af linier.................   33
                 3.6.5 slut projekt ......................   33
\f

▶83◀▶a0◀
                                   ii


        ▶a1◀INDHOLDSFORTEGNELSE                                SIDE



        4.  FORESPØRGSLER ................................   34

            4.1  Enkelte forespørgsler ...................   35
                 4.1.1  Forespørgsel på projekt ..........   35
                 4.1.2  Forespørgsel på aktivitet ........   36
                 4.1.3  Forespørgsel på afdeling .........   37
                 4.1.4  Forespørgsel på medarbejder ......   38
                 4.1.5  Forespørgsel på timeseddel .......   39
                 4.1.6  Forespørgsel på projekt status ...   40

            4.2  Oversigter ..............................   41
                 4.2.1  Oversigt projekt og aktiviteter ..   41
                 4.2.2  Oversigt afdeling og projekter ...   43
                 4.2.3  Oversigt medarbejders timesedler .   45
                 4.2.4  Oversigt projekt og afdelinger ...   47
                 4.2.5  Oversigt afdeling og medarbejdere.   48
                 4.2.6  Oversigt tidsforbrug aktivitet ...   49

        5.  DATABASE .....................................   50

        6.  UDDATA .......................................   53


        ▶a1◀BILAG:

        A. Oversigt kommandoer i alfabetisk orden ........   54

        B. Oversigt kommandoer i emne orden ..............   56

        C. Oversigt kommandoer i emne og med parametre ...   58

        D. Værdisæt for indtastningsdata .................   60

        E. Gruppekoder til projekter og aktiviteter ......   61
\f

▶82◀▶c8◀
▶14◀▶b3◀
«eof»

Full view